Anasayfa gelbaba Kategoriler gelbaba Online Servisler
Pokerdom yorumları

Pokerdom

Pokerdom Yorumları

Onaylanmamış

Marka bilgileri doğrulanmamış ve Gelbaba İşletme Hesabı bulunmuyor. İşletme Sayfası

Çok iyi

 Yorumlar(1)

Pokerdom reviews
Pokerdom

onaylanmamış

Onaylanmamış Marka bilgileri doğrulanmamış ve Gelbaba İşletme Hesabı bulunmuyor. İşletme Sayfası

Çok iyi

 Yorumlar(1)

poker oynamalık yer

Poker oynamak için girdiğim siteden zengin çıkıcam umarım :) çünkü çok güzel kazandırıyor bu gidişle holding sahibi olurum

Gelbaba aracılığıyla problem çözüldü ve yayından kaldırıldı.
Teşekkür Mesajı

None

Kategoriler
gelbaba
Gelbaba İşletme

Markanız için hemen işletme hesabı açın.

En Popüler Markalar
 yorumları
Sultanbet

 Yorumlar(232)

 yorumları
Bets10

 Yorumlar(136)

 yorumları
Wonodd

 Yorumlar(125)

 yorumları
Akcebet

 Yorumlar(122)

 yorumları
Betbaba

 Yorumlar(115)

 yorumları
Tempobet

 Yorumlar(113)

 yorumları
1xbet

 Yorumlar(87)

 yorumları
Mobilbahis

 Yorumlar(82)

 yorumları
Süperbahis

 Yorumlar(72)

 yorumları
Tipobet365

 Yorumlar(66)

Son Yorumlar
Paramı çekemiyorum

Her seferinde çekim yapabildiğim şekilde çekim talebi verdim ve meblağ biraz yüksekti. 24 saat sonra Red geldi. Sonra tekrar talep verdim yine Red geldi. [email protected] mail attığım zaman sistemsel bir hata kusura bakmayın deniyor ama düzelen birşey yok! Yatırıma gelince anında alıyor ama vermeye gelince ortada yoklar. Kiminle muhatap olacağımızı da bilmiyoruz.

İlkez duyulan şey finans güncellemesi

Bu casinodan daha önce 3800 TL kazanç yapıp çektim sıkıntı yaşatmamişlardi ama bu gün 2400 TL'yi 16 bin yapınca olan oldu çekim taleplerime hep red alliyorum müşteri temsilcisi nedenini finans güncellemesi diyor bunda yeni duydum oyunlarda sağlayıcılar oyun güncellemesi yapıyorsa sizin ne finans güncellemesiymiş bu anladığım kadarıyla o parayı alamicam bakalım goruceğiz ama şimdiden bütün güvenli sarstı diye bilirim bu güne kadar çok sitede oyun oynayıp kazandigimda oldu böyle saçma bir güncellemeyi burada gördüm.

Parayı yatırmıyorlar dikkatt

2gundur 1500 tl kazandım ne yazarsam yazayım sürekli bi oyalama içindeler milleti kandırıp üstüne dalga gecer gibi yok birazdan yatar yok finans ekipi ilgileniyor hep bi düzenbazlık SAKINNN bu goren arkadaşlar asla uye bile olmayın 1500 lirayı bile yatıramıyorlar sözde lisanslı siteymis sahtekar dolandırıcılarr AKCEBET DEMEK HATA DEMEK!!!!

5 iş günü oldu çekim yapamıyorum

5 banka iş günü oldu sanırım dolandırıldım yeni üye değilim 2 senedir oynuyorum burada bana olduysa siz düşünün olsun 4700 batmam ben ama benim gözümde bu sitenin değeri 0 akıllı olun oynamayın seçim sizin muhatap olacak kimse yok email atıyorum ödeme sayfasına karşılık yok arama talebinde bulunuyorum arayan yok gitti para

36 Saattir gerçekleşmeyen çekim işlemi

1 dk içerisinde yatırım yapabildiğim site, nedense çekim işlemimi 36 saattir yapamıyor ve her seferinde otomatik mesaj. " Talebiniz işleme alınmıştır finans birimimiz işlem sırasına göre bla bla bla... " Işık hızında işlemlerin yapıldığı şöyle bir dönemde oyuncular bu kadar bekletilemez. Gün sonuna kdr çekim işlemim gerçekleşmediği takdirde Curacao eGaming'e şikayet bildirisi ile birlikte ( Çok şükür İngilizcemiz Advanced düzeyde ) üyesi olduğum tüm bahis platformlarına konusunu açacağım.

Son Yorumlar
Paramı çekemiyorum

Her seferinde çekim yapabildiğim şekilde çekim talebi verdim ve meblağ biraz yüksekti. 24 saat sonra Red geldi. Sonra tekrar talep verdim yine Red geldi. [email protected] mail attığım zaman sistemsel bir hata kusura bakmayın deniyor ama düzelen birşey yok! Yatırıma gelince anında alıyor ama vermeye gelince ortada yoklar. Kiminle muhatap olacağımızı da bilmiyoruz.

İlkez duyulan şey finans güncellemesi

Bu casinodan daha önce 3800 TL kazanç yapıp çektim sıkıntı yaşatmamişlardi ama bu gün 2400 TL'yi 16 bin yapınca olan oldu çekim taleplerime hep red alliyorum müşteri temsilcisi nedenini finans güncellemesi diyor bunda yeni duydum oyunlarda sağlayıcılar oyun güncellemesi yapıyorsa sizin ne finans güncellemesiymiş bu anladığım kadarıyla o parayı alamicam bakalım goruceğiz ama şimdiden bütün güvenli sarstı diye bilirim bu güne kadar çok sitede oyun oynayıp kazandigimda oldu böyle saçma bir güncellemeyi burada gördüm.

Parayı yatırmıyorlar dikkatt

2gundur 1500 tl kazandım ne yazarsam yazayım sürekli bi oyalama içindeler milleti kandırıp üstüne dalga gecer gibi yok birazdan yatar yok finans ekipi ilgileniyor hep bi düzenbazlık SAKINNN bu goren arkadaşlar asla uye bile olmayın 1500 lirayı bile yatıramıyorlar sözde lisanslı siteymis sahtekar dolandırıcılarr AKCEBET DEMEK HATA DEMEK!!!!

5 iş günü oldu çekim yapamıyorum

5 banka iş günü oldu sanırım dolandırıldım yeni üye değilim 2 senedir oynuyorum burada bana olduysa siz düşünün olsun 4700 batmam ben ama benim gözümde bu sitenin değeri 0 akıllı olun oynamayın seçim sizin muhatap olacak kimse yok email atıyorum ödeme sayfasına karşılık yok arama talebinde bulunuyorum arayan yok gitti para

36 Saattir gerçekleşmeyen çekim işlemi

1 dk içerisinde yatırım yapabildiğim site, nedense çekim işlemimi 36 saattir yapamıyor ve her seferinde otomatik mesaj. " Talebiniz işleme alınmıştır finans birimimiz işlem sırasına göre bla bla bla... " Işık hızında işlemlerin yapıldığı şöyle bir dönemde oyuncular bu kadar bekletilemez. Gün sonuna kdr çekim işlemim gerçekleşmediği takdirde Curacao eGaming'e şikayet bildirisi ile birlikte ( Çok şükür İngilizcemiz Advanced düzeyde ) üyesi olduğum tüm bahis platformlarına konusunu açacağım.

gelbaba
Gelbaba İşletme

Markanız için hemen işletme hesabı açın.

Benzer Markaların Yorumları ve Şikayetleri