Anasayfa gelbaba Kategoriler gelbaba Hayat Emeklilik Sigorta
Allianz Hayat Ve Emeklilik yorumları

Allianz Hayat Ve Emeklilik

Allianz hayat ve emeklilik Yorumları

Onaylanmamış

Marka bilgileri doğrulanmamış ve Gelbaba İşletme Hesabı bulunmuyor. İşletme Sayfası

Çok düşük

 Yorumlar(1)

Allianz Hayat Ve Emeklilik reviews
Allianz hayat ve emeklilik

onaylanmamış

Onaylanmamış

Marka bilgileri doğrulanmamış ve Gelbaba İşletme Hesabı bulunmuyor. İşletme Sayfası

Çok düşük

 Yorumlar(1)

Pardon da???

Yaklaşık 8 ay önce müşteri hizmetleri ile bireysel emeklilik adı altında param biriksin diye hesap açtım birimleri görüyorum maaştan şak diye kesiliyor buraya kadar bi sıkıntı yok diyelimki bozmak istesem diye mobil uygulaması üzerinden bi denemdim 46 tl geri vereceklermiş benım yatırdığım 1300 1400 tl.Aradım müşteri ilişkilerini bilmem bişey kesiliyor 5yıldan önce çıktığınız için pardonda en başta 5 yıl 2 yıl vs bilgi vermediniz.Ne zaman çıkarsan devlet katkısı hariç paranı geri alabilirsin dediler kimin parasını kime vermiyorsunuz? Hem paramı kullan hem madur et bir haftadır bana dönüş yapacaklar nerdesiniz eyyy nerdesiniz?Rezalet tek kelimeyle.

Gelbaba aracılığıyla problem çözüldü ve yayından kaldırıldı.
Teşekkür Mesajı

None

gelbaba
Gelbaba İşletme

Markanız için hemen işletme hesabı açın.

En Popüler Markalar
 yorumları

 Yorumlar(1)

 yorumları

 Yorumlar(0)

 yorumları

 Yorumlar(0)

 yorumları

 Yorumlar(0)

 yorumları

 Yorumlar(0)

 yorumları

 Yorumlar(0)

Son Yorumlar
Pardon da???

Yaklaşık 8 ay önce müşteri hizmetleri ile bireysel emeklilik adı altında param biriksin diye hesap açtım birimleri görüyorum maaştan şak diye kesiliyor buraya kadar bi sıkıntı yok diyelimki bozmak istesem diye mobil uygulaması üzerinden bi denemdim 46 tl geri vereceklermiş benım yatırdığım 1300 1400 tl.Aradım müşteri ilişkilerini bilmem bişey kesiliyor 5yıldan önce çıktığınız için pardonda en başta 5 yıl 2 yıl vs bilgi vermediniz.Ne zaman çıkarsan devlet katkısı hariç paranı geri alabilirsin dediler kimin parasını kime vermiyorsunuz? Hem paramı kullan hem madur et bir haftadır bana dönüş yapacaklar nerdesiniz eyyy nerdesiniz?Rezalet tek kelimeyle.

Bireysel Emeklilikte Buharlaşan Para

3 yıl önce oğlumun devlet bursluluk sınavını kazanmasından sonra, burs olarak aldığı parayı üniversitede kullanması için eşimin üzerine Avivasa’dan bireysel emeklilik hesabı açtırdık. Fakat 3 ay sonra vazgeçip çıkmak istedik. Yasal olarak 2 ay içinde çıkma hakkımızın olduğunu söylediler ancak üç yıl sonra tamamen çıkış yaparak o zaman yatırdığımız 540 TL parayı iade alacağımızı söyleyip bir sözleşme verdiler. 3 yıl dolduktan sonra şirketi aradığımızda hesapta paranın olmadığını, sözleşmede belirtilen yönetim gider kesintisinin yapıldığını söylediler. Tamam herşey kılıfına uydurulmuş yasal, biz ozaman sözleşmeyi okumadık, kim okuyorki zaten hem okumuş olsakta zaten çıkış yapamıyoruz, mecbur 3 yılı bekleyeceksin. Sonuç olarak kos koca Akbank 540 TL parayı onlara verdiğimiz için, biz bu parayı üç yıl kullanıp katladığımız için size ceza kesiyoruz gibi bir şey ortaya çıkıyor. Bu 540 TL 13 yaşındaki bir çocuğun alın teri emeği. Herşeyi yasal olarak kılıfına uydursanızda bu çocukların emekleri sizin yakanızı bırakmaz emin olun. Sonra reklamlarda çıkar bu bankalar yok çocukların karne hediyesi yok tatil hediyesi bizden diye şirinlik yaparlar. Bir çocuktan al diğerine ver oh ne ala, yörük sırtına kurban kesiyorlar yani Anadolunun tabiri ile.

Anadolu hayat emeklilikten ayrılmak istiyorum

Anadolu hayat emeklilik sistemi beni 1 aydır oyalıyor iptalini sağlamak için ve maillerime saçma sapan cevaplar alıyordum ilk zamanlar bilmem attığınız kimlik fotoğraflarının boyutları büyük tekrar mail artıyordum bu seferde kimlik fotoğrafınızın yarışı yok tekrar atıyordum bu seferde fotoğraf net görünmüyor deniyordu bu son 10 gündür de maillerime cevap alamıyorum çok mağdurum 1 aydır paramı hesabıma atmıyorlar oyalanıyorum

Son Yorumlar
Pardon da???

Yaklaşık 8 ay önce müşteri hizmetleri ile bireysel emeklilik adı altında param biriksin diye hesap açtım birimleri görüyorum maaştan şak diye kesiliyor buraya kadar bi sıkıntı yok diyelimki bozmak istesem diye mobil uygulaması üzerinden bi denemdim 46 tl geri vereceklermiş benım yatırdığım 1300 1400 tl.Aradım müşteri ilişkilerini bilmem bişey kesiliyor 5yıldan önce çıktığınız için pardonda en başta 5 yıl 2 yıl vs bilgi vermediniz.Ne zaman çıkarsan devlet katkısı hariç paranı geri alabilirsin dediler kimin parasını kime vermiyorsunuz? Hem paramı kullan hem madur et bir haftadır bana dönüş yapacaklar nerdesiniz eyyy nerdesiniz?Rezalet tek kelimeyle.

Bireysel Emeklilikte Buharlaşan Para

3 yıl önce oğlumun devlet bursluluk sınavını kazanmasından sonra, burs olarak aldığı parayı üniversitede kullanması için eşimin üzerine Avivasa’dan bireysel emeklilik hesabı açtırdık. Fakat 3 ay sonra vazgeçip çıkmak istedik. Yasal olarak 2 ay içinde çıkma hakkımızın olduğunu söylediler ancak üç yıl sonra tamamen çıkış yaparak o zaman yatırdığımız 540 TL parayı iade alacağımızı söyleyip bir sözleşme verdiler. 3 yıl dolduktan sonra şirketi aradığımızda hesapta paranın olmadığını, sözleşmede belirtilen yönetim gider kesintisinin yapıldığını söylediler. Tamam herşey kılıfına uydurulmuş yasal, biz ozaman sözleşmeyi okumadık, kim okuyorki zaten hem okumuş olsakta zaten çıkış yapamıyoruz, mecbur 3 yılı bekleyeceksin. Sonuç olarak kos koca Akbank 540 TL parayı onlara verdiğimiz için, biz bu parayı üç yıl kullanıp katladığımız için size ceza kesiyoruz gibi bir şey ortaya çıkıyor. Bu 540 TL 13 yaşındaki bir çocuğun alın teri emeği. Herşeyi yasal olarak kılıfına uydursanızda bu çocukların emekleri sizin yakanızı bırakmaz emin olun. Sonra reklamlarda çıkar bu bankalar yok çocukların karne hediyesi yok tatil hediyesi bizden diye şirinlik yaparlar. Bir çocuktan al diğerine ver oh ne ala, yörük sırtına kurban kesiyorlar yani Anadolunun tabiri ile.

Anadolu hayat emeklilikten ayrılmak istiyorum

Anadolu hayat emeklilik sistemi beni 1 aydır oyalıyor iptalini sağlamak için ve maillerime saçma sapan cevaplar alıyordum ilk zamanlar bilmem attığınız kimlik fotoğraflarının boyutları büyük tekrar mail artıyordum bu seferde kimlik fotoğrafınızın yarışı yok tekrar atıyordum bu seferde fotoğraf net görünmüyor deniyordu bu son 10 gündür de maillerime cevap alamıyorum çok mağdurum 1 aydır paramı hesabıma atmıyorlar oyalanıyorum

gelbaba
Gelbaba İşletme

Markanız için hemen işletme hesabı açın.

Benzer Markaların Yorumları ve Şikayetleri